Drukarnia SMYK SC

Drukarnia SMYK SC - Skuteczna forma reklamy

Cięcie kosztów

Będąc właścicielem bądź osobą decydującą o polityce firmy należy pamiętać o tym, iż ograniczenie wydatków na reklamę w ramach oszczędności, nie będzie najlepszym rozwiązaniem. Każda firma działa w jakimś konkretnym segmencie rynku, a ten łatwo jest stracić. Później trudniej jest go odbudować. Duże oszczędności w zakresie wydatków na reklamę dziś, spowodują konieczność wyższych wydatków w okresie późniejszym, co jest ściśle związane z   ponownym zdobywaniem rynku po zakończeniu kryzysu.
Pierwszy odruchem większości firm w okresie dekoniunktury jest tak zwane „cięcie kosztów”, a to przeprowadzone bez wcześniejszej gruntownej analizy może docelowo skutkować bardzo negatywnie. Zwiększenie w tym trudnym okresie nakładów na reklamę i promocję może spowodować uzyskanie przewagi konkurencyjnej w postaci mocnej pozycji rynkowej danej marki, już po zakończeniu recesji.
Należy mieć na uwadze to, iż jeżeli w okresie dobrej koniunktury był popyt na dany produkt, to pomimo słabnących nastrojów na rynku, popyt ten nadal jest. Ze względu na to, że wszystkie firmy przy braku stabilizacji gospodarczej, borykają się z bieżącymi problemami, zapotrzebowanie na dany produkt znacznie się zmniejszyło w odniesieniu do danej ilości klientów. Jedynym rozwiązaniem jest zdobycie „drugiego kawałka tortu”, czyli rozszerzenie zasięgu działania lub poszerzenie oferty, a o tym należy informować potencjalnych klientów. Tak więc wracamy do tego, iż wyeliminowanie wydatków na reklamę w żaden sposób korzystnie nie wpłynie na firmę.
Naszym celem będzie zminimalizowanie Państwa wydatków przy uzyskaniu maksymalnej efektywności.
Wieloletnie badania zachowań konsumentów wykazały, iż zachowania w zakresie wydatków w okresie dekoniunktury można podzielić na trzy fazy. Pierwsza obejmuje zwiększenie kontroli „zachcianek” i spontanicznych zachowań, druga powoduje zastępowanie droższych produktów tańszymi, trzecia natomiast to kupowanie mniejszych ilości produktów i ograniczanie się do produktów typu „konieczność”.
Dlatego też w przypadku proponowania produktu od początku przejdziemy do fazy trzeciej. Postaramy się zaproponować szereg produktów, które będą „konieczne” do prawidłowego działania Państwa firmy, zaspokajając potrzeby priorytetowe, jednocześnie nie narażając na zbędne wydatki.
Każdy przedsiębiorca lubi stabilność kosztów. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza oferta od początku do końca była przejrzysta i czytelna. Zaproponujemy Państwu taką formę gospodarowania budżetem, aby osiągnąć maksymalną efektywność w zakresie tego co ważne, czyli sprzedaży, bez względy cna to czy produktem jest usługa, czy też np. promocja gminy. Oferujemy podpisanie stałej umowy, gdzie zagwarantujemy stabilność cen w całym okresie jej trwania. Zapraszamy do współpracy.





O firmie | Kalendarze 2018 | Teczki | Ulotki | Wizytówki | Torby | Plakaty | Polityka prywatności | Promocja | Linki | Kontakt