Drukarnia SMYK SC

Drukarnia SMYK SC - Skuteczna forma reklamy


Jedną z najważniejszych form promocji i informacji w zakresie Twojej firmy powinna być wizytówka. Jedna z naczelnych zasad biznesu mówi, iż wizytówkę powinieneś rozdawać „gdzie się da i komu się da”. Zasada ta ma swoje źródło ponieważ wizytówek z reguły nikt nie wyrzuca. Niekoniecznie w danej chwili jesteś zainteresowany ofertą danej firmy, ale i tak wizytówkę chowasz. Najczęściej tego typu „schowane” wizytówki znajdują swojego odbiorcę w tzw. marketingu szeptanym. Śmiesznie brzmi, ale ile razy zdarzyło się, iż pytasz sąsiada o elektryka, taksówkę, fryzjera, a on wyciąga wizytówkę, oczywiście nie swoją. I o to chodzi.
Typowa wizytówka ma 90 x 50 mm lub formę karty kredytowej 85 x 55 mm, co uwarunkowane jest wielkością portfeli i wizytowników. Nie popełniaj błędu nie rób wizytówki 2 mm większej, bo odbiorca nie będzie jej obcinał, ale ją wyrzuci.
Napisz, co możesz zaoferować potencjalnemu klientowi. Nie ograniczaj się tylko do logo, nazwy firmy, nazwiska, numeru telefonu i maila. Jeżeli Twoja firma nie jest koncernem, który przez lata wydawał miliony na promocję marki nie licz na to, że Twój potencjalny klient będzie kojarzył nazwę Twojej firmy, w przeciwieństwie do „spawanie tłumików”, „manicure”, „wideofilmowanie”.
Nie przesadzaj z ilością tekstu na pierwszej stronie. Pamiętaj, że wizytówka ma dwie strony, dlaczego nie wykorzystać drugiej do opisu oferty.
Istnieje pewna opinia, iż wizytówka na białym tle jest profesjonalna. Nic bardziej mylnego. Większość wizytówek ma białe tło, co gwarantuje, iż Twoja białą wizytówka z powodzeniem zginie w morzu innych białych wizytówek. Zastanów się nad kolorem.
Dobierając elementy graficzne, wybieraj, te które będą powiązane z Twoim produktem. Używaj zdjęć i materiałów wyłącznie wysokiej jakości.
Kolejna bardzo ważną rzeczą jest druk. Nie ma nic bardziej nieprofesjonalnego, niż wydruk wizytówki na drukarce. Musisz mieć świadomość, iż w dzisiejszej dobie jest bardzo dużo ludzi posiadających wiedzę o poligrafii. Pozorną oszczędnością możesz wytworzyć wrażenie „tandetnej firmy, której nie stać na wizytówki”. Zastanów się co Ty pomyślisz o firmie, która zrobi takie wrażenie na Tobie, i czy skorzystasz z ich usług. Profesjonalnie wydrukowane wizytówki to kwota rzędu stu złotych. Tutaj nie powinieneś oszczędzać. Waży jest wybór wiarygodnej, umiarkowanej cenowo drukarni. Bardzo uważaj przy wyborze oferty. Tano z reguły oznacza, iż sam zrobiłbyś to lepiej i taniej. Nie o to chodzi. Jeżeli wybierasz drukarnię, która ma w swojej ofercie pełny zakres druku, na pewno nie będzie miała ona problemów z profesjonalnym wydrukowaniem Twoich wizytówek.
Twoje wizytówki, świadczą o Tobie. Postaraj się, żeby wizytówki nie były zbędnym wydatkiem, ale niech będą jednym ze sposobów zdobywania nowych klientów.
Zapraszamy do współpracy
Zespół SMYK s.c.




O firmie | Kalendarze 2016 | Teczki | Ulotki | Wizytówki | Torby | Plakaty | Polityka prywatności | Promocja | Linki | Kontakt